خانه ما | بلاگ

خانه ما

ساخت وبلاگ
ایده کسب و کارهای جدید برای پولسازی

ایده  کسب و کارهای جدید برای پولسازی

گویندگی صدا

 

چه چیزی جذاب تر از یک فرد پولدار خوش صدر می باشد. گویندگی صدا یکی از مهم ترین ایده های پولساز است که می توانید درآمد بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورید. اما برای پول درآوردن از صدای خودتان این نعمت خدادادی بزرگ باید زیرک باشید.

بسیاری از افراد هستند که صدای خوبی دارند اما خودشان را در حوزه خاصی محدود کرده اند. اگر می خواهید درآمد زیادی از این حوزه به دست بیاورید پس از اینکه صدای خودتان را آماده کردید و آموزش های لازم را گذاراندید باید از هر راهی صدای خودتان را به گوش مخاطبان برسانید. در ادامه به معرفی برخی از این روش ها می پردازیم.

 

تولید پادکست

 

اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید برای آنها تولید محتوا کنید. برای مثال کست باکس یکی از این برنامه ها است. تولید پادکست امروز طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و روز به روز بر تعداد این طرفداران افزوده می شود.

اگر برنامه شما طرفداران زیادی پیدا کند، به مرور زمان کسب و کار های مختلف به شما تبلیغ می دهند و شما می توانید از طریق این اسپانسرها پول خوبی را به دست بیاورید.

دوبله فیلم و کارتون

 

شاید این روش نتواند درآمد خوبی را برای شما به و جود بیاورد و جز ایده های پولساز نباشد اما از آنجایی که افراد بسیار زیادی عاشق فیلم و کارتون هستند پس از مدتی صدای شما برای آنها آشنا می شود و اسم شما در یاد آنها باقی می ماند.

همین باعث می شود که این افراد به دنبال رسانه های بیشتری از شما باشند تا شاید صدای شما را نیز در آن بشنوند. از طرفی با وجود سایت های مختلف دوبله فیلم، فعالیت به عنوان یک دوبلور به سختی گذشته نیست.

سرگرم کردن مردم

 

یکی از مهم ترین دلایلی که گویندگی صدا را به یکی از ایده های پولساز تبدیل کرده است، سرگرم کردن مردم می باشد. شما می توانید با تولید محتوای خلاقانه برای اینستاگرام فالوور های خودتان را افزایش دهید و به وسیله تبلیغاتی که آن ها را برعهده می گیرید درآمد زیادی را به دست آورید.

همچنین می تواند محتوای خودتان را در یوتیوب نیز منتشر کنید. یوتیوب بسته به بازدید هایی که ویدیوهای شما می خورد و بسته به شرایط جغرافیایی شما به شما پول می دهد.

 

دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازرایابی شبکه های اجتماعی به دلیل فراگیر شدن کسب و کار های آنلاین از مهم ترین ایده های پولساز به حساب می آید. یک دیجیتال مارکتر وظیفه تبلیغات در سایر سایت ها، تبلیغات گوگل ادز، نظارت بر استراتژی سئو و … را برعهده دارد. دیجیتال مارکتر حرفه ای درآمد های بسیار زیادی را به دست می آورد.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار آنلاین

چرا در ایران فرصت زیاد است؟

 

در واقع این کار نه تنها از آن ایده های پولساز است،.بلکه از آن ایده هایی است که در کنار کار کردن یک زندگی مفرح و شاد هم برای شما فراهم میکند..پس از همین امروز به این فکر کنید که از پتانسیل های چهار فصل بودن ایران.و فرهنگ غنی کشور عزیزمان برای رسیدن به ایده های خلاقانه پولساز در صنعت گردشگری و توریسم، بهره بگیرید.

حتی می توانید کارتان را با نوشتن یه کتاب و یا تاسیس یه وبلاگ شروع کنید..برای این کار می توانید یک تیم تشکیل دهید..می توانید یک عکاس، یک تولید کننده محتوا، یک مترجم داشته باشید و کار تاسیس یک وبلاگ یا یک صفحه ی اینستاگرام را از همین حالا شروع کنید.و به این کار ورود کنید. البته هستند کسانی که همه ی این هنرها را با هم دارند،.شاید یک نمونه ی عالی آن خود هدی رستمی باشد.

یک نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این هست که اصلا قدرت اینستاگرام را دست کم نگیرید.خیلی از افراد دقیقا زمان گذاشتن و تولید محتوا مستمر و خلاقانه توانسته اند به دستاوردهای خوبی در این زمینه برسند ،بنابراین حتما حضور در این فضا را جدی بگیرید.

حرف آخر ما

 

همه ی مثال هایی که در بالا برایتان زدیم و نام هایی که برایتان ذکر کردیم،.همه کسانی هستند که تنها با نیروی فکر و با تغییر مسیر زندگی شان به سمت تفکری جدید به موفقیت رسیده اند. پس اگر شما هم قصد دارید به موفقیت برسید.و اگر قصد دارید مسیر زندگی خود را به سمت ثروت آن هم به کمک ایده های پولساز تغییر دهید،.اولین هدف شما باید تغییر درون و تفکر شما باشد.

.چرا که باید باور کنید، رسیدن به ثروت، نیاز به کار فیزیکی سخت ندارد،.بلکه باید مسیر ذهنی شما برای رسیدن به ثروت تغییر کند. برای تغییر این مسیر، بهترین راه توسعه ی فردی است.و این جمله ی طلایی استاد ماهان تیموری را به یاد داشته باشید که:.“تا می توانید روی آموزش خودتان سرمایه گذاری کنید.”.همه چیز از یادگیری یه کلمه شروع می شود و کلمه ها در کنار هم ایده های پولساز را به ما هدیه میدهد.

خیلی ممنونم که تا پایان این مقاله همراه من بودید .اگر در این زمینه ،مطلب و یا صحبت خاصی دارید ممنون می شوم که در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و مطمئن باشید که کارشناسان مجموعه ماهان تیموری با اشتیاق پاسخگو شما خواهند بود.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 19:08

نمونه هایی از ایده های خوب برای پولسازی

نمونه هایی از ایده های خوب برای پولسازی

تولید محتوا:

 

نمی توان از ایده های پولساز صحبت کرد واشاره ای به تولید محتوا نکرد. با وجود دنیای اینترنت و فضای مجازی،‌تولید محتوا جز مشاغل پولساز می باشد. شما با داشتن یک کامپیوتر می توانید پروژه بگیرید و برای سایت های مختلف محتوا تولید کنید. همچنین با داشتن دوربین و سایر وسایل تولید محتوا می توانید برای پیج های اینستاگرام محتوا تولید کنید. به یاد داشته باشید برای اینکار بهتر است که خودتان یک سایت یا یک پیج داشته باشید که مشتریان بتوانند نمونه کارهای شما را در آنجا مشاهده کنند.

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

عکاسی

 

احتمالاً شما هم جمله تنها صداست که می ماند را شنیده اید. باید به شما بگوییم که صدا تنها نیست و فیلم، متن، عکس و… نیز همراهان صدا در مسیر جاوادنه بودن هستند. عکاسی ایده پولسازی است که  در کنار درآمد بالا امکان زندگی در زمان حال را نیز برای شما فراهم می کند. در زمانی که شما بدون تفکر به هیچ چیزی، تمام حواستان را روی فشردن شاتر در بهترین زاویه ممکن می گذارید، درست همینجاست که در حال زندگی کردن در زمان حال هستید.

اگر به قدری پول ندارید که برای خودتان یک آتلیه راه اندازی کنید،‌ اصلاً نگران نباشید شما می توانید از طریق راه اندازی یک پیج اینستاگرام و قرار دادن محتوای خلاقانه راجع به تصویر برداری، ژست های عکاسی، نمونه کار های خودتان به اندازه کافی مشتری جذب کنید. اگر نمونه کار ندارید می توانید در ابتدای کار از افراد فامیل و دوستان خودتان استفاده کنید و رایگان از آنها عکس بگیرید و آنها را در پیج خودتان قرار دهید.

گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش کسب و  کار های آنلاین، نیاز به تولید محتوا روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که عکاسی از مهم ترین قسمت های تولید محتوای تصویری می باشد  این امکان را فراهم آورده که اگر شما به هر دلیل تمایل به راه اندازی کسب و کارتان را نداشته باشید می توانید در یکی از شرکت ها و یا کسب  و کار های آنلاین به راحتی استخدام شوید و از این طریق به درآمد زایی برسید.

عکاسی ژانر های مختلفی از جمله عکاسی طبیعت، عکاسی نوزاد، عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی، عکاسی خیابانی، عکاسی خبری، عکاسی صنعتی و… دارد که شما بسته به علاقه و روحیه ای که دارید می توانید یکی از آنها را برای خودتان انتخاب کنید و به طور تخصصی در آن حوزه فعالیت کنید.

پس اگر به دنبال یک کسب و کار پولساز و هیجان انگیز هسیتد که در آن با چالش های مختلفی می توانید روبه رو شوید به شما پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر آموزش عکاسی را شروع کنید و پس از تحقیقات و با توجه به بودجه تان دوربینتان را بخرید. البته یادمان نرود که علاوه بر هیجان انگیزی و پولسازی، چاشنی جاودانگی را هم به این حرفه اضافه کنیم.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار

مشاوره

 

در زمان جنگ کسانی که مین ها را خنثتی می کردند تاثیر بسیار زیادی بر روی شهید نشدن سربازان داشتند. شاید مشاوران نقشی مشابه را داشته باشند. زمانی که در زندگی با گره هایی مواجه می شویم که خودمان به هیچ طریقی نمی توانیم از پس آن گره بربیاییم، باید از کسی کمک بگیریم که مسیر را قبل از ما رفته و با انواع پیچ  و خم های مسیر آشناست.

اگر شما دوست دارید که سخن های دیگران را بشونید و مانند یک دوست دلسوز و مهربان به آنها کمک کنید احتمالاً می توانید پس از تحصیل در رشته مشاوره و کسب تجربه در این حوزه به یکی از مشاوران خوب تبدیل شوید.

مشاوره یکی از ایده های پولساز است که زمینه های مختلفی از جمله مشاور خانواده، مشاور تحصیلی، مشاور ازدواج و… را در بر می گیرد. در هر کدام از این حوزه های که بروید می توانید در زندگی افراد زیادی تاثیر مثبتی بگذارید.

برای مثال تصور کنید شما به یک دانش آموز راهکارهایی می دهید که می تواند به وسیله آنها خودش را به رویا ی خودش برساند، یا شما به خانواده ای که در حال فروپاشی است کمک می کنید که خودشان را از این وضعیت نجات دهند و با آرامش خاطر بیشتری زندگی کنند.

در این حرفه اگر دانش کافی به همراه برندینگ مناسب داشته باشید می توانید درآمد های بسیار زیادی را کسب کنید. دو راه برای برندینگ وجود دارد.

 

نوشتن یا ترجمه کتاب

 

در طول سال های اخیر ثابت شده است که اگر شما در هر زمینه ای  که هستید یک کتاب داشته باشید باعث می شوید که افراد به شما به چشم یک متخصص نگاه کنند.

 

فعالیت در فضای آنلاین

 

تولید پادکست، راه اندازی سایت، تولید محتوای اینستاگرام و داشتن صفحه لینکدین همگی کار هایی هستند که برندینگ شما را تقویت می کنند.

اگر دوست دارید با افراد زیادی در ارتباط باشید و به آنها خدمت کنید و در عین حال پول خوبی هم به دست آورید حتماً شغل مشاوره را شروع کنید.

 

طراحی یو آی یو ایکس

 

طراحی یو آی یو ایکس به این دلیل جز ایده های پولساز می باشد که با بهبود رابط کاربری سایت ها باعث می شود که گوگل رتبه آنها را افزایش دهد. از طرفی مخاطبان نیز احساس رضایت بیشتری از سایت خواهند داشت.

اگر احساس می کنید که خلاقیت بالایی دارید، طراحی یو آی یو ایکس یکی از کارهایی است که به شما این امکان را می دهد که درآمد زیادی را کسب کنید.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 19:00

چند نمونه از ایده هایی که منجر به پولسازی می شود

 

تورهای گردشگری بین المللی

 

این روزها کمتر کسی وجود دارد که به سفر علاقمند باشد و هدی رستمی را نشناسد..هدی رستمی، جهانگرد ایرانی است که این روزها پس از سالها مطالعه در باب حوزه ی گردشگری،.بزرگترین شرکت مستقل گردشگری در ایران را دارد و به جرئت می توان گفت.که درآمدی بالغ بر چند میلیارد تومان در یک سال را از آن خود می کند.

او کسی است که ایران را به خارج نشین ها معرفی کرده و این باعث شده است که مسافران زیادی رو از کشورهای دیگر به ایران بیاورد.و با ایجاد یک بستر گردشگری مناسب، به درآمد زایی بپردازد..اما این کار، در ظاهر ایده خاصی نداره و هر کسی می تواند آن را انجام دهد،.اما اینکه وی پروژه ای به نام ” فم تریپ ” را راه اندازی می کند.و به صورت مستقل، خارجی ها را با زندگی بافت سنتی ایران آشنا می کند،.ایده ای است که می توان به آن لقب ایده های پولساز رو داد.

اما یقینا او آخرین کسی نیست که در این حوزه می تواند فعالیت کند و حوزه ی گردشگری در ایران آنقدر جای کار دارد که هر کسی می تواند با یک ایده ی نو، به گردشگری داخلی و خارجی در ایران رونق بسیار بدهد. کافیست شما روی موسیقی ایران تمرکز کنید و تورهای موسیقایی بگذارید. یا اینکه روی بازی های محلی ایران تمرکز کنید و بدین وسیله جذابیت هایی رو ایجاد کنید که توریست ها رو به ایران بکشاند و آنگاه شما بتوانید با خدماتی که به آن ها میدهید، کسب درآمد میلیاردی کنید.

 

راه اندازی کسب و کار قهوه

 

راه اندازی کسب و کار قهوه می تواند جزو ایده های ناب اقتصادی در حال حاضر باشد. شما اگر بتوانید تمام توان و تمرکز خود را در این حرفه بگذارید می توانید از این ایده پولساز ،درآمد بسیار خوبی به دست بیاورید.

تجارت قهوه بعد از نفت دومین تجارت بزرگ دنیا محسوب می شود. حتی در برخی کشورهای آمریکای لاتین وزارت قهوه وجود دارد. در تمام دنیا به این کالا به عنوان یک کالای استراتژیک نگاه می شود، در حالی که در ایران قهوه به عنوان یک کالا و نوشیدنی لوکس محسوب می شود.

با توجه به اینکه مصرف روزانه قهوه ،روز به روز در حال افزایش است ،می توان این ایده را ،ایده ای پر سود در نظر گرفت. طبق گزارشاتی که گرفته شده است :تهرانی ها روزانه نزدیک به 2 تن قهوه مصرف می کنند.

بازار قهوه در ایران در حال رشد و توسعه است ،برای مثال کافی است به این مسئله توجه کنید که 5 سال پیش چند قهوه فروشی در محله شما بود و الان چند تا شده؟

اما نکته ای می بایست به آن توجه کنید این است که اگر پول کافی دارید ،برید و کافی شاپ بزنید و اگر پول زیادی ندارید ،بروید و مغازه قهوه فروشی بزنید که به مراتب سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد ،اما درآمد کمتری هم نسبت به کافی شاپ دارد.

بهترین راه حل؟

در حال حاضر اگر سرمایه اولیه کمی دارید ،بهترین راه برایتان راه اندازی کافه تریا هست.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

کافه تریا به زبان ساده می شود کافه سرپایی. یعنی کافه ای که مشتری ها قهوه خود را می‌گیرند و می‌روند.البته ممکن جای کمی هم برای نشستن داشته باشد، اما مثل کافی شاپ بزرگ نیست.برای راه اندازی کافه تریا، یک مغازه 15 الی 25 متری کافی است.به کافه تریا، تیک اوی (Take away) هم می گویند.

تجهیزات کافه تریا، همان تجهیزات کافی شاپ است. اما هم مغازه اش کوچکتر است و هم می‌تواند قهوه خشک هم بفروشد.اما درآمد اصلی کافه تریا از سرو قهوه است، نه از فروش قهوه

درآمد کافه تریا در حال حاضر،روزانه بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان می باشد و شما می توانید ماهانه درآمدی 15 تا 30 میلیون تومان داشته باشید.

 

راه اندازی پت شاپ

 

همانطور که همه ما میبینم امروزه نسبت به ۱۵ تا ۲۰ سال قبل علاقه مردم به داشتن و نگه داری انواع حیوانات مثل سگ و گربه بسیار بیشتر شده است. به دلیل اینکه انسان ها روز به روز بیشتر در فضای مجازی غرق می شوند، احساس تنهایی بیشتری وجود آنها را فرا می گیرد. چون هرچه می گذرد می بینند با شخصی به صورت حقیقی ارتباط ندارند. پس با این وجود علاقه مردم روز به روز به خرید و تربیت حیوانات خانگی از این هم بیشتر خواهد شد.

اگر شما هم به حیوانات علاقه دارید اما تحصیلات آکادمیک برای راه اندازی یک مرکز دامپزشکی را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که یک پت شاپ برای خودتان راه اندازی کنید و در آن جا انواع وسایل مورد نیاز حیوانات از جمله غذای آنها، وسایل تشویقی، مکمل های دارویی، انواع باکس و لباس های مختلف برای حیوانات و…. را به فروش برسانید.

این کار به خودی خود درآمد خوبی دارد، شما می توانید با راه اندازی یک پیج علاوه بر پت شاپ خودتان درآمد خودتان را چندین برابر افزایش دهید.

اگر در مغازه بزرگی کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید می توانید قسمتی را برای نگه داشتن و تفریح کردن حیوانات انتخاب کنید. بسیاری از مردم در سفر هایی که می روند امکان حمل سگ و گربه های خودشان را ندارند. در این شرایط می توانند این حیوانات را به شما بسپارند تا شما از آنها محافظت کنید. این یکی دیگر از راه های افزایش درآمد می باشد.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 18:50

معرفی چندتا از ایده های پولساز

 

معرفی ایده های پولساز 

 

تیم آموزشی ماهان تیموری، همیشه یک هدف بزرگ داشته است.و آن معرفی فرصت هایی برای رسیدن به یه زندگی بهتر و ثروتی که حاصل ایده های پولساز بوده است..در ادامه شما رو با چند ایده ی پولساز آشنا می کنیم تا که بتوانید.یک شمای کلی از مسیر راه ایده های خلاقانه پولساز در ذهن داشته باشید.یکی از این افراد پولساز و ایده پرداز دنی بلیزر می باشد.

 

استراتژیست تولید محتوا

 

گردشگری تجربه محور

 

تاسیس مجموعه ی آموزشی آنلاین

 

حدود بیست سال پیش ، که هیچ کس حتی فکر نمی کرد روزی اینترنت تا به این حد همه گیر شود،.یک خانم 40 ساله تصمیم می گیرد،.سایتی رو افتتاح کند که از طریق آن به مردم خدمات آموزش آنلاین ارائه دهد. خانم لیندا وینمن، موسس شرکت آموزشی لیندا، که هم اکنون بزرگترین بستر تولید محتوا.و آموزش های آنلاین است.همچنین خوب است بدانید که یکی از راه های پول در آورن از تلگرام  آموزش آنلاین از طریق تلگرام می باشد.

تنها با استفاده از یک ایده پولساز،.یعنی ایجاد بستری آنلاین برای آموزش همگانی توانست در کمتر از پنج سال یه تحول بزرگ.در سیستم آموزشی دنیا ایجاد کند و میلیون ها دلار ثروت کسب کند. امروزه در ایران چندین بستر آموزش آنلاین وجود دارد،.اما هیچ کدام از این بسترها، تا به امروز نتوانسته اند آنطور که باید.و شاید برای جامعه ی فارسی زبان،.کاربردی باشند. شاید این ایده ی پولساز،.همان چیزی باشه که شما باید به دنبال آن باشید.

 

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

 

فرقی نمی کند که چه شغلی دارید،.شما می توانید یک دانشجو باشید که با همکاری دیگر دوستانتان یه بستر آموزش آنلاین افتتاح کنید.و یا یه معلم بازنشسته که دوست دارید تجربه ی سالیان سال خودتان رو در بستر اینترنت به اشتراک بگذارید. این را در ذهن داشته باشید که کمتر از چند سال دیگر، بستر آموزش در ایران با تحول بزرگی روبرو خواهد شد.و اولین نشانه های آن در آموزش آنلاین ظهور می کند..پس این از اولین ایده های پولساز ما.

 

تولید غذاهای ارگانیک

 

 

 

افزایش میزان بیماری های خطرناک مثل سرطان در ایران یکی از هشدارهایی است که دولت و جامعه را به فکر انداخته است.که اصلاحی در سیستم غذایی مردم به وجود بیاورد..همانطور که اطلاع  دارید غذاهای ارگانیک و طبیعی،.یکی از راه های پیشگیری و اصلاح سیستم خورد و خوراک جامعه می باشد و این درحالی است که هنوز پس از سالها بررسی این طرح و حمایت های مستمر دولت،.مجموعه های کمی در این حوزه فعالیت کرده اند.

تولید غذاهای ارگانیک، یکی از آن ایده های پولساز است که بستر آن در ایران کاملا وجود دارد و می توان با کمترین سرمایه آن را راه اندازی کرد.

.البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که علاوه بر فروش در ایران،.با توجه به مشکلات کشورهای همسایه در زمینه ی تامین غذاهای طبیعی به دلیل مسائل سیاسی گوناگون،.می توان تولیدات انجام شده در کشور را نیز به دیگر کشورهای همسایه صادر کرد و کسب درآمد دلاری نیز داشت. برای دست یافتن به ایده های پولساز در زمینه ی تولید مواد غذایی ارگانیک،.کافیست کمی مطالعه کنید و به چند مرکز آزمایشگاهی در حوزه ی خوراک و کشاورزی سر بزنید.

آموزش های لازم را ببنید و بعد با کمترین سرمایه و حمایت های مستمر دولت،.یک کسب و کار بسیار پولساز را شروع کنید..خوبی این دسته از کسب و کارها این هست  که هیچ گاه نیاز مصرفی آن ها کم نمی شود. در واقع خوراک چیزی است که همیشه طرفدار دارد و در صورتی که محصول خوبی تولید کنید و مردم به سمت آن اقبال داشته باشند، کم کم کسب و کارتان به سمت شرکت های بزرگ هم میل می کند و بسیاری از برندهای معتبر،.از شما محصول اولیه تهیه می کنند و این باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی،.هم به یک ثروت بزرگ دست پیدا کنید و هم کسب و کارتان رو هر روز گسترده تر کنید.

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

ولی پیش از هر چیز باید باور کنید که همه چیز از کاشتن اولین بذر شروع می شود..شاید یک مدت صبر نیاز داشته باشید،.اما وقتی که گردونه ی تولید شما و چرخه ی فروش شما ایجاد بشه،.درآمدی کسب می کنید که شرکت های بزرگ برای کسب آن درآمد باید سالیان سال مسیر برند سازی را طی کنند. این ویژگی یک ایده ی پولساز است  ایده های پولساز،.مسیر رسیدن به موفقیت و تجارت را به شکل معجزه آسایی کوتاه می کنند و راه رسیدن به ثروت رو هموار می سازند.

 

 

 

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 18:39

چگونه به ایده های پولساز برسیم؟

همه ایده ها پولساز هستند

 

اجازه دهید قبل از اینکه مقاله را ادامه دهیم و با هم بررسی کنیم که چطور ایده پولساز پیدا کنیم، یک نکته را با شما در میان بگذاریم. همه شغل ها پولساز هستند. شما هر کاری را شروع کنید اگر با علاقه آن را انجام دهید و سعی کنید که هر روز در آن کار ماهر تر شوید مطمئن باشید پس از چند سال درآمد بسیار خوبی را از آن کسب خواهید کرد. پس اگر کاری که به آن علاقه دارید در این لیست نبود نگران نباشید چون ما در این مقاله فقط ۶ ایده پولساز را به ا شما معرفی کرده ایم تا اگر شخصی هیچ ایده ای نداشت بتواند از آنها استفاده کند. اما در عوض در این مقاله اشاره کرده ایم که چطور از هر علاقه و یا ایده ای که دارید پول بسازید.

مقاله‌ ی پیشنهادیراه اندازی کسب و کار

 

چگونه به ایده های پولساز برسیم؟

 

برای دستیابی به ایده های پولساز، باید پیش از هر چیزی روی سبک زندگی خودمان کار کنیم..تا زمانی که ما دید سنتی خودمان را نسبت به کسب و کار و نسبت به ثروت سازی تغییر ندهیم،.رسیدن به ایده های خلاقانه پولساز تقریبا امر محال و دور از انتظاری است..برای تغییر سبک زندگی و رسیدن به ایده های پولساز،.استاد ماهان تیموری، 3 نکته ی طلایی را به ما پیشنهاد می کنند.

 

1.بر روی باورهایت کار کن

 

اگر باور ما بر این باشد که ما تنها با سخت کار کردن و با تلاش بسیار می توانیم به موفقیت برسیم،.هیچ گاه نمی توانیم به دنیای ایده های پولساز راه پیدا کنیم..ما پیش از هر چیزی باید به این نتیجه برسیم که دنیای تجارت امروز و دنیای کسب و کار امروز،.دیگر روش سنتی رو طی نمی کند و همه چیز بر روی ایده ها و یک تفکر درست بنا شده است..اگر ما بتوانیم دریچه های تفکر خودمان رو نسبت به تجارت و کسب و کار تغییر دهیم.طبیعتا رسیدن به ثروت و ایده های پولساز نیز برای ما راحت تر خواهد بود.

 

2.آموزش ببین

 

ما باید از تجربیات بزرگان و از درس هایی که آن ها به ما هدیه می کنند،.استفاده کنیم. برای ورود به هر مقوله ی جدیدی و برای تجربه ی یک بستر جدید.در کسب و کار ما باید اطلاعات مان را به روز کنیم و همیشه در مسیر توسعه فردی باشیم. اگر آموزش درست در اختیار داشته باشیم و اگر از تجربیات بزرگان استفاده کنیم، ذهن ما به طور خود به خودی،.به پرورش افکار پول ساز می رسد.

.پرورش ایده های پولساز، چیزی است که تحت تاثیر آموزش به دست می آید و ذهن تربیت می شود. تیم آموزشی ماهان تیموری، ساعت ها آموزش رایگان و مجموعه ای کامل از آموزش های مالی رو برای شما فراهم کرده است.که می توانید از آن ها استفاده کنید تا ذهن خود رو در مسیر رسیدن به ایده های خلاقانه پولساز تربیت کنید.

 

3.نیازها رو شناسایی کن و برای آن ها راه حل پیدا کن

 

اگر نگاهی به سیر پیشرفت کسب و کارهای بزرگ داشته باشید،.می بینید که همه ی کسب و کارهای بزرگ از یک نقطه ساده شروع کرده اند و آن چیزی نیست.جز پیدا کردن دغدغه های زندگی بشر یا همان نیازها و پاسخ گفتن به آن ها.

اگر شرکت آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا را یک مثال خوب در نظر بگیریم،.می بینیم که خرید اینترنتی و بدون نیاز به رفتن به فروشگاه که یک نیاز بزرگ برای جامعه ی جهانی بوده است.را شناسایی کرده و با پاسخ گفتن به این مسئله توانسته،.یکی از ده شرکت برتر دنیا باشد و مدیر عامل آن یعنی جف بزوس،.امروزه در صدر ثروتمندترین مردان دنیا قرار گرفته است.

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

شش

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 18:29

اینفوگرافیک ایده های پولساز چیست؟

 

ایده های پولساز 2021

 

شاید شما هم به دنبال ایده های پول‌ساز هستید و با خود فکر می کنید که چگونه می توانم ایده ای را اجرا کنم که مرا به ثروت و موفقیت برساند. با این تفاسیر اجرای ایده ای که بتواند نیازهای افراد را به راحتی برطرف کند و باعث شود شما درآمد بیشتری کسب کنید می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تمام ایده های شما می تواند پول‌ساز باشد به شرطی که اصولی آن را رعایت کنید و بتوانید با مهارت هایی که به دست می آورید آن را پیاده سازی کنید. شما برای این کار به شوق و اشتیاق و اراده  نیاز دارید تا بتوانید ایده های خود را عملی کنید.

بنابراین ممکن است در ابتدا خیلی از ایده هایی که به ذهن شما می رسد کامل به نظر نرسند، اما این موضوع اشکالی ندارد، زیرا ایده ها می توانند پخته شوند و در نهایت شما را به پول و ثروت برسانند.

حال ما قصد داریم در این مقاله ایده هایی را که پول‌ساز هستند را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین نحوه استفاده از این ایده ها و ایجاد ایده های پول‌ساز جدید را به شما یاد دهیم.

در این روزها نسبت به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم شده است ،خیلی ها از لحاظ مالی در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته اند. حال اگر شما ایده های ناب اقتصادی و یا ایده های خلاقانه پولساز دارید ،برگ برنده در دستان شماست.

اینفوگرافیک ایده های پولساز

 

اما اگر ایده پولسازی ندارید ،باید به شما بگویم که اصلا نگران نباشید ؛چون شما تنها نیستید. خیلی ها در این روزها به دنبال یک ایده پولساز برای کسب و کار هستند. من در این مقاله می خواهم به شما چند ایده پولساز را معرفی کنم که میتواند در مدت زمان کوتاهی، شما را به ثروت نزدیک تر کند:

برای کسب ثروت، همیشه نیاز نیست که سخت کار کنیم..گاهی به جای انجام یه کار سخت، نیاز داریم که نوع دیدگاه و تفکر خودمان را نسبت به درآمد زایی تغییر بدیم..بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کسانی که در دنیای تجارت، به موفقیت های بزرگ رسیده اند،.هیچ گاه تن به کارهای سخت نداده اند،.بلکه تنها با تفکر و استفاده از ایده های پولساز،.به موفقیت های بزرگ رسیده اند.

در ابتدا مقاله میخواهم شما را با یک ایده

هوش مصنوعی

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین

 

اما سوال اصلی که برایمان مطرح می شود،.این هست که ما چگونه می توانیم به ایده های خلاقانه پولساز برسیم و چگونه می توانیم بدون صرف زمان بسیار و بدون سخت کار کردن،.به یک درآمد خوب،.با یک تفکر خوب برسیم . برای اینکه به این مهم دست پیدا کنیم،.باید چند نکته را رعایت کنیم. نکاتی که می توانند دیدگاه ما را به کلی در باب ثروت تغییر بدهد.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 18:02

راه های کسب درآمد در ایران به چه روش هایی است؟

 

راه‌های کسب درآمد در ایران

 

در این قسمت قصد داریم ایده‌هایی را به شما معرفی کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید کسب و کارتان را راه اندازی کنید و درآمدزایی کنید.

 

خدمات خیاطی

 

یکی از کسب و کارهایی که می‌توانید از طریق آن درآمدزایی کنید کسب و کار خیاطی در منزل و خدمات لباس است. شما می‌توانید از این طریق درآمد زیادی را به دست آورید به شرطی که مهارت طراحی لباس را به خودتان اضافه کنید و سعی کنید طرح‌ها و لباس‌هایتان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در این صورت است که می‌توانید در مدت زمان کم‌تری درآمد بیشتری به دست بیاورید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتیچ

 

فروشگاه مواد پروتئینی

 

فروشگاه مواد پروتئینی یکی از نیازهای مردم به ویژه ورزشکاران است. شما اگر بتوانید در فروشگاهتان انواع مواد پروتئنی از جمله گوشت، مکمل‌های غدایی، فرآورده‌های پروتئنی مثل سوسیس، کالباس و… را به فروش برسانید، می‌توانید از این طریق درآمد خوبی را به دست بیاورید.

 

فروش وسایل تزیینی

 

فروش وسایل تزیینی یکی از کسب و کارهایی است که با سرمایه کمی می‌توانید راه اندازی کنید و پس از مدتی به سود دهی برسید. تقریباً می‌توان گفت که همه مردم دوست دارند که خانه‌شان جذاب به نظر برسد و به همین دلیل این کسب و کار می‌تواند درآمد خوبی را برای شما ایجاد کند. از طرفی وسایل تزیینی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به دیگران است. گستره وسایل تزئینی بسیار زیاد است برای مثال کار با سنگ های تزئینی یکی از این دسته ها است.

 

خدمات مشاوره

 

مشاوره دادن در هر زمینه‌ای نیاز به دو پیش نیاز دارد. اول از همه شما باید خودتان آن راه را طی کرده باشید و از تجربه کافی بهره مند باشید. دومین شرط هم آن است که تلاش کنید که علم و دانشتان را در آن زمینه افزایش دهید.

 

کسب و کار قهوه

 

قهوه از جمله نوشیدنی‌هایی است علاوه بر انرژی بخش بودن از مزایای زیادی برخوردار است. امروزه قهوه توانسته است میان خانواده‌ها جا باز کند و بسیاری از خانواده‌ها از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از طریق فروش قهوه درآمدزایی کنید و سود زیادی را به دست بیاورید. اگر به قهوه علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به پله نوروزخان بازار تهران بزنید، تا بتوانید اطلاعات لازم راجع به انواع قهوه و قیمت آن‌ها را به دست بیاورید.

 

کسب و کارهایی بر پای نوآوری

 

کسب و کارهایی که بر پایه نوآوری هستند، به این علت که خدمات ارزنده‌ای را به دیگران ارائه می‌دهند، همیشه سود خوبی را به همراه داشته‌اند. برای شروع کسب و کارهایی که از جنس نوآوری هستند، دو راه کار وجود دارد.

در ابتدا شما می‌توانید با نگاه به کسب و کارهای آمریکایی و کشورهای اروپایی، ایده بگیرید و در کشورخودمان پیاده سازی کنید. دیجی کالا، اسنپ و… از جمله مواردی هستند که از طریق الگو برداری توانستند تبدیل به امپراطوری های بزرگ شوند.

راهکار دوم این است که سعی کنید دریکی از حوزه‌های IOT، بیوتکنولوژی، بلاکچین که آینده دنیا به آن‌ها گره خورده است متخصص شوید.

کارمندی

 

دومین روش درآمدزایی این است که شما در یک شغل استخدام شوید و به صورت ماهیانه درآمد کسب کنید. کارمندی معایب و مزایای بسیاری دارد. برای مثال یکی از مزایای کارمندی، این است که شما می‌توانید از نزدیک با مشکلات کسب و کار آشنا شوید و در کنار کار کردن روز به روز خودتان را رشد دهید. کارمند بودن آرامش بیشتری نسبت به کارآفرینی و سرمایه گذاری دارد. اما مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا خواسته‌های خودتان را عملی کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما با رعایت کردن اصولی رفتار سازمانی می‌توانید در کاری که استخدام می‌شوید به بهترین شکل بدرخشید و از نظر سایر همکاران و سرپرستان نیروی حرفه‌ای به حساب بیایید.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 17:51

چه طور در کاری که راه اندازی می‌کنیم موفق باشیم؟

چه طور در کاری که راه اندازی می‌کنیم موفق باشیم؟

 

بازارتان را بشناسید

 

شناسایی بازار از مهم ترین وظایفی است که برای راه اندازی کسب و کار باید انجام دهید. تحلیل کردن رقبا و نیاز مشتریان قسمت هایی هستند که باید به طور کامل شناسایی کنید.

کسب و کاری ارزش آفرین خلق کنید

 

کسب و کار شما باید به نحوی باشد که یکی از مشکلات مصرف کنندگان که تا به حال کسی نتوانسته است به خوبی از پس آن بر بیاید،‌ حل کند از این طریق بتواند برای مشتریان ارزش آفرینی کند.

البته مبحث ارزش آفرینی و خدمات مشتری بسیار فراتر از این مباحث است. الزاماً شما نباید مشکلی غیر قابل حل را برای مشتریانتان حل کنید، خدمات پس از فروش به مشتریان، خلق تجربیاتی جدید برای آن‌ها و… همگی جز مباحث ارزش آفرینی به حساب می‌آید.

مقاله مرتبط :کسب و کار اینترنتی  

 

فرصت طلب باشید

 

در گام بعدی شما باید کسب و کاری بسازید که به دنبال فرصت‌های جدید باشد. در این صورت است که روز به روز درآمدزایی شما افزایش پیدا می‌کند.

 

 عبور از شرایط ابهام

 

عموماً کسب و کارهای استارتاپی به صورت مداوم با شرایط سرشار از ابهام رو به رو می‌شوند و باید تصمیم‌های مهمی بگیرند. این احتمال وجود دارد که شما نیز با چنین شرایطی رو به رو شوید. اما درست در زمانی که بتوانید تصمیمات درستی بگیرید و از این شرایط عبور کنید، می‌توانید درآمدزایی بیشتر و شرایط کاری بهتری را تجربه کنید.

 

خلاق بودن رمز پیشرو بودن

 

در واقع خلاق بودن یکی از معیارهایی است که باعث می‌شود یک کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها، پیشی بگیرد. برای آنکه بتوانید خلاقیتتان را در هر کاری افزایش دهید، باید تلاش کنید که علمتان را در آن زمینه افزایش دهید و به روز کنید. زمانی که شما دانشتان را در یک حوزه بالا می‌برید، می‌توانید میان مسائل مختلف ارتباط برقرار کنید و از دل این ارتباط به راهکارها و ایده‌های جدید برسید.

 

برنامه ریزی و طراحی استراتژی

 

تقریباً هر کسب و کاری برای پیشرفت و درآمدزایی بیشتر نیاز به استراتژی و برنامه دارد. شما باید در ابتدا چشم انداز و هدف نهایی کسب و کارتان را مشخص کنید و با توجه به آن‌ها اقداماتی را تعریف کنید. سپس مشخص کنید که برای انجام شدن این اقدامات چه پیش نیازهایی وجود دارد. در نهایت برای محقق کردن هرکدام از آن پیش نیازها برنامه ریزی کنید.

 

تعریف KPI

 

شما باید برای قسمت‌هایی مختلف کسب و کاری که راه اندازی کرده‌اید KPI مشخص کنید. KPI یعنی تعریف شاخص کلیدی عملکرد است. در واقع منظور از KPI این است که شما برای بررسی عملکرد قسمت‌های مختلف کسب و کار یکسری معیار در نظر می‌گیرید. اگر این عملکردتان کم‌تر از معیارهای مشخص شده بود، باید نگاهی به عملکردتان بیاندازید و راهکارهایی را برای افزایش عملکردتان مشخص کنید.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 17:41

کارآفرینی چیست و راه های کارآفرینی چیست

 

کارآفرینی

 

راه اندازی کسب و کار یکی از راه‌های جذاب درآمدزایی است. اصولاً راه اندازی کسب و کار چالش‌های مختلفی دارد و همین چالش‌هاست که این اتفاق را به اتفاقی جذاب تبدیل کرده است. برای راه اندازی کسب و کار می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید.

کارهای خدماتی

 

کارهای خدماتی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را آموزش ببینید و پس از مدتی آن کار را شروع کنید و به درآمدزایی برسید. تفاوتی که کسب و کارهای خدماتی با سایر شغل‌ها دارد این است که کار شما تازه پس از پرزنت کردن و فروش، کار شما شروع می‌شود. در ادامه برخی از شغل‌های خدماتی که می‌توانید آن‌ها را شروع کنید معرفی می‌کنیم.

 

فروش محصول

 

دسته دوم کارها که می‌توانید به وسیله آن‌ها درآمدزایی کنید، فروش محصول است. در این قسمت شما باید در ابتدا بستری که قرار است از طریق آن‌ها محصولاتتان را به فروش برسانید انتخاب کنید. اگر سرمایه اولیه مناسبی در اختیار دارید، می‌توانید یک مغازه اجاره کنید و آن را پر از جنس کنید. در غیر این صورت باید به صورت آنلاین کسب و کارتان را راه اندازی کنید. شما می‌توانید از طریق راه اندازی یک پیج اینستاگرام و سایت و تولید محتوای جذاب و کاربردی و تبلیغات، مشتریان زیادی را پیدا کنید و از طریق فروش محصول به آن‌ها درآمدزایی کنید. شما باید تلاش کنید که با راهکارهای خلاقانه هزینه جذب مشتری را کاهش دهید.

در گام بعدی پس از مشخص کردن نوع ارائه محصولات باید به دنبال تأمین کنندگان مناسب بگردید که بتوانید محصولاتتان را از آن‌ها تهییه کنید و به فروش برسانید. پس از مدتی از راه اندازی کسب و کارتان می‌توانید افرادی را برای خودتان استخدام کنید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار آنلاین

 

کسب و کار تولیدی

 

اگر در حرفه‌ای تخصص کافی را دارید و احساس می‌کنید که می‌توانید محصولی را خلق کنید و آن را روانه بازار کنید، می‌توانید برای خودتان یک کارگاه تولیدی راه اندازی کنید و از طریق آن درآمدزایی کنید.

برای شروع احتیاجی به اجاره کارگاه‌هایی چند صد متری ندارید و می‌توانید از اتاق خانه خودتان شروع کنید. بسیاری از افرادی که امروزه کسب وکارهای بزرگی برای خودشان راه اندازی کرده‌اند در ابتدا از اتاق خانه‌شان شروع کرده‌اند. استیو جابز یکی از این افراد است که از انباری خانه‌اش شروع کرد و توانست امپراطوری اپل را راه اندازی کند.

قبل از این که ذهنتان به این سمت برود که اینجا ایران است باید به شما بگوییم که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ، بسیاری از شغل های تولیدی تولیدکنندگان از مراحل بسیار پایینی شروع کرده‌اند. برای مثال آقای یونس ژائله مدیرعامل کارخانه شیرین عسل کارش را با فروش محصولات کارخانه مواد غذایی که در آستانه ورشکستگی بود شروع کرد.

آقای ژائله در زمانی که دانشجو بود محصولات این کارخانه را با پیکانش می فروخت. پس از مدتی ایشان توانستند به یکی از سهامداران همان کارخانه تبدیل شوند.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 17:29

راه های درآمدزایی از پولسازی از اینترنت و فضای آنلاین

راه های درآمدزایی از پولسازی از اینترنت و فضای آنلاین

 

درآمدزایی مسئله‌ای است که افراد مختلف دوست دارند میزانش را افزایش بدهند. برخی دوست دارند از طریق استخدام شدن این کار را انجام دهند و برخی نیز می‌خواهند از طریق راه اندازی کسب و کار این عمل را محقق کنند. عده‌ای هم هستند که درآمد زیادی را به دست می‌آورند اما با این وجود دوست دارند که با سرمایه گذاری این درآمد را افزایش دهند. از این رو قصد داریم در این مقاله به سؤال چگونه درآمدزایی کنیم؟ از جنبه‌های مختلف پاسخ دهیم. در این مقاله چهار دسته کارآفرینی، فریلنسری، کارمندی و سرمایه گذاری را به شما معرفی می‌کنیم و سعی می‌کنیم که ایده‌های پول‌ساز مختلفی را به شما معرفی کنیم.

چگونه کسب درآمد کنیم؟

 

راه‌های درآمدزایی بسیار زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانیم به استقلال مالی برسیم. در ادامه به طور کلی برخی از دسته‌های کاری را بررسی می‌کنیم که می‌توانید دریکی از آن‌ها وارد شوید.

 

فریلنسری

 

فریلنسری جز دسته‌های کاری است که شما می‌توانید به وسیله آن در خانه خودتان درآمدزایی را شروع کنید و روز به روز آن را افزایش دهید.

 

تولید محتوا

 

اصولا تولید کردن محتوا زیر شاخه‌های مختلفی دارد که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید به صورت فریلنسری و از خانه خودتان پروژه بگیرید.

 

تولید محتوای متنی

 

شما می‌توانید برای سایت‌های مختلف مقاله تولید کنید. تعداد سایت‌ها روز به روز در حال افزایش است و شما می‌توانید از این طریق درآمد متوسطی را به دست بیاورید.

تولید محتوای تصویری

 

منظور از تولید محتوای تصویری، تصویربرداری و ادیت ویدیو برای اینستاگرام، یوتیوب و سایت است. برای شروع این کار نیاز به تسلط بر نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ، پریمیر دارید و در کنار آن باید تسلط کافی در کار با دوربین را دارا باشید. به این صورت می توایند درآمد خوبی را به دست بیاورید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

ادمینی اینستاگرام

 

وظایف ادمین اینستاگرام عبارتند از گذاشتن پست و استوری به موقع، افزایش فالوور پیج، بررسی عملکرد پیج، هشتگ گذاری و نوشتن کپشن. اینستاگرام از جمله مواردی است که درآمدزایی را بسیار ساده‌تر کرده است. درآمد ادمینی اینستاگرام با توجه به تعداد پیج‌هایی که می گیرید و همچین میزان حرفه‌ای بودن شما متغییر است.

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت و به دنبال آن سئو کردن سایت در چند سال اخیر به یکی از تخصص‌های پول‌ساز تبدیل شده است. شما می‌توانید در اتاقتان سایت‌های مختلف را طراحی کنید و از طریق سئو آن‌ها، پول خوبی را به دست بیاورید.

 

برنامه نویسی

 

نکته‌ای که راجع به برنامه نویس وجود دارد این است که تعداد برنامه نویسان سطح بالا، بسیار کم است. شما اگر بتوانید تخصصتان را دریکی از زمینه‌های برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی ios و برنامه نویسی وب بالا ببرید می‌توانید پروژه‌های زیادی را دریافت کنید و از این طریق درآمدزاییتان را بیشتر کنید.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 17:17

کار تولیدی با سرمایه ی کم

کار تولیدی با سرمایه ی کم

 

یکی از دغدغه های خیلی مهمی که الان در جامعه ی ما وجود داره،.پیدا کردن کارگاه تولیدی پردرآمد هست که بشود با سرمایه ی کم راه اندازیش کرد.و در یک مدت زمان کوتاه هم به سود دهی و باز دهی خوبی از اون کار رسید.

البته طبیعی هم هست که با توجه به نرخ بیکاری ای که توی جامعه ما وجود دارد،.خیلی از شما جوون هایی که دارید مقاله را می خوانید و خیلی از خانواده هایی که مخاطب ما هستند،.درآمد خوبی نداشته باشند و این باعث بشود که به دنبال یک کار جدید باشند.

اما مشکل اصلی این هست که، ایده ای ندارند و از اون مهم تر این که، هیچ راهنمایی ندارند..اما باید به شما بگوییم که تیم آموزشی ماهان تیموری،.دقیقا جایی هست که شما میتوانید با دنبال کردن آموزش هاش،.به کار مورد نظر و به جایگاهی که واقعا حق شما هست،.برسید و خیالتان از داشتن یک کسب و کار عالی راحت باشد.

 

ما در این ماه های اخیر، مقاله های زیادی را برایتان کارگاه تولیدی پردرآمد کردیم که همه ی آنها در مورد آموزش های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار بوده است..چندین مقاله از جمله کسب و کار اینترنتی،.کسب و کار خانگی و ایده های پولساز و …،.همه میتوانند نقطه شروعی باشد برای اینکه شما یک کسب و کار عالی را آغاز کنید.

اما امروز می خواهیم در مورد تولید صحبت کنیم و این آموزش را اختصاص بدهیم به کسایی که دوست دارند کار تولیدی انجام بدهند،.اما سرمایه ی آنچنانی ندارند و نیاز دارند که ایده هایی برای کار تولیدی با سرمایه ی کم به دست بیارند.

کار تولیدی و رشد صنعت

 

یکی از روش های درآمدزایی در سال های اخیر تولید و صنعت در کشور ما رشد بسیار داشته است..اما اگر به ریز آمار دقت کنید، می بیند که حجم تولیدی های خرد،.که همان کسب و کارهای خانگی و کوچک هستند،.به شدت در حال افزایش است و هر روز دارد به  تولیدی های کوچک که با سرمایه ی کم کارشان را شروع کرده اند،.اضافه می شود. اما نکته ای که این بین وجود دارد،.راه های شروع شغل های تولیدی با سرمایه ی کم است.

یعنی بزرگترین درگیری افرادی که جویای کار در زمینه ی تولید با سرمایه ی کم هستند،.یک ایده و یا یک راه برای شروع این کاراست و چه کاری راه بندازم بسیار شما را در این راه کمکمی کند..پس اگر این دغدغه ی مردم ما باشد، ما سعی می کنیم که به این دغدغه جواب بدهیم،.ما به تک تک دغدغه هایی که از دل سوالات و پیام های شما ماهانی های عزیز به دستمان رسیده،.پاسخ میدهیم و سعی می کنیم.که تکنیک های طلایی استاد ماهان تیموری را به شما بگوییم تا با آنها بتوانید به پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم  دست پیدا کنید.

 

خیلی ها فکر می کنند که تولید مختص شرکت هاست و حتما نیاز به یک سرمایه ی بزرگ دارد،.اما باید بگوییم که برای راه اندازی یک کسب و کار تولیدی،.نه نیاز به یک شرکت وجود دارد و نه نیاز به سرمایه ای بزرگ..بلکه اگر ما یک ایده خوب در ذهن داشته باشیم،.می توانیم به راحتی هر چه تمام تر یک کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم در اختیار داشته باشیم.

مسئله مهم دیگری که در کسب و کار تولیدی بسیار اهمیت درد این است که شما در این راه استمرار داشته باشید و در این راه خسته نشویدانضباط شخصی  و ثابت قدمی یکی از اصول موفقیت در کس و کار تولیدی است.اما مسئله ی بعدی ای که بسیاری از مردم به آن باور دارند و یک باور غلط هم هست،.بحث تولید است. تولید هنوز در ذهن مردم،.با تولید محصولات خوراکی و غذایی و صنعتی گره خورده است و کسی به دیگر سبک های تولید فکر نمی کند.

در حالی که ما در سراسر دنیا، بیش از ده ها مدل کارگاه تولیدی پردرآمد داریم و هر کدامشان نیز زیر شاخه هایی دارند که می توانند یک کسب و کار باشند.بعنوان مثال تولیدات آموزشی، تولیدات فرهنگی، تولیدات محتوایی، تولیدات سنتی و ….از مدل های کار تولیدی با سرمایه ی کم هستند که در ایران به آن ها کمتر توجه شده است و کمتر کسی سراغ آن ها رفته است.

 

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 18:22

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی سفر و سرگرمی

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی سفر و سرگرمی

 

هاستل های سنتی

 

ایران کشوری چهار فصل است و پتانسیل گردشگری در آن بسیار بالا است . اما از طرفی هزینه های سفر در ایران هم خیلی زیاد است و اکثر مردم ترجیح میدهند که از مدل های ارزان تری از سفر مثل کمپ زدن استفاده کنند.پس شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید و با اجاره ی یک خانه محلی در یکی از روستاها ، یا حتی تبدیل کردن خانه ی خودتان و یا خانه ی پدری تان به یک اقامتگاه محلی ، در تمام طول سال ، مهمان داشته باشید و از این راه کسب درآمد کنید .

البته این تنها شروع ماجراست . وقتی که یک صفحه ی اینستاگرام هم برای این اقامتگاه راه اندازی کنید و آن را به باقی کشورها هم معرفی کنید ، مطمئن باشید که  به یک درآمد دلاری میرسید و این می تواند شروع یک راه جدید برای رسیدن به یک درآمد پر سود رو برای شما فراهم کند. برای آموزش رایگان اینستاگرام می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

سعی کنید که در کارهای تولیدی سودآور که راه اندازی کرده اید ،خلاقیت داشته باشید و بازاریابی خودتان را گسترش دهید.

البته باز هم این اقامتگاه جای کار دارد . هر فردی که در این اقامتگاه اسکان داشته باشد ، نیاز به غذا و یک سری از مواد اولیه دارد . پس شما می توانید یک تهیه غذا محلی هم بزنید و برای مسافرها غذا بپزید ودرآمد کسب کنید . در کنار این تهیه غذا یک دکه ی کوچک هم می تواند برای شما یک درآمد بسیار عالی ایجاد کند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

کافه باغ

 

کافه نشینی عادتی است که تقریبا اکثر مردم ایران به آن دچار هستند و برای دیدارها ، تفریح و حتی خوردن یک وعده غذایی کافه ها را برای وقت گذراندن انتخاب می کنند.

اما مشکلی که این روزها کافه ها دارند این هستش که تقریبا از فضایی خانوادگی دور شده اند و این باعث شده که خانواده ها از این فضای کافه کم تر استفاده کنند. خب ، حالا شما می تونید با یک ایده ی خوب به کسب و کار جدید پولساز برسید و از خو بپرسید چه کاری راه بندازم ؟

یک فضای باز ، حتی در شهر اجاره کنید و یا یکی از باغ هایی که در بیرون شهر وجود دارد را خریداری کنید و یک کافه باغ خانوادگی احداث کنید . این کافه باغ ، کم ترین درآمدی که برای شما دارد این هست که در آنجا خدمات خوراک ارائه دهید . اما اگر کمی روی دکوراسیون این فضا کار کنید ، می توانید به راحتی هر چه تمام تر یک فضای عالی برای برگزاری مراسم درست کنید .

همچنین بسیاری از زوج ها و افرادی که قصد عکاسی دارند ، این فضا را از شما اجاره می کنند و می تونید از این طریق هم درآمد کسب کنید.

برای راه اندازی کسب و کار جدید و پولساز و یا کارگاه تولیدی پردرآمد جدید خودتان ، ذهنتان را درگیر هزینه ها نکنید . اگر ایده ی خوبی داشته باشید و اگر فرصت ها رو شناسایی کنید ، مطمئن باشید که با سرمایه های بسیار کم ، می توانید درآمد خوبی کسب کنید .

و مسئله ی دیگری هم که  باید به آن توجه کنید این هست که اگر ایده ی شما ، یک ایده ی جدید و پولساز باشد ، به زودی سرمایه گذار های بزرگی روی ایده ی شما حساب باز می کنند و می توانید از این طریق ، کسب و کار خودتان را گسترش دهید . پس مهم ترین اصل ، رسیدن به یک ایده ی جذاب و تقویت هوش مالی است و چه کاری راه بندازم شم ر در این مورد بسیار کمک می کند.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 258 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 18:09

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی پوشاک

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی پوشاک

 

لباس کودک

 

تا همین چند سال پیش ، اکثر لباس های کودکی که در ایران فروخته می شدند ، لباس های وارداتی ای بودند که از چین و سایر کشورها به ایران می آمدند و تن بچه ها می شدند . اما امروزه دیگر این طور نیست . امروزه ما کارگاه های تولیدی لباس کودک داریم و چند سالی هم هست که این کار تبدیل به یکی از همان کسب و کارهای تولیدی سود آور شده است و بسیار طرفدار دارد.

طراحی و تولید لباس کودک ، آن هم متناسب با سلیقه ی خانواده های ایرانی ، می تواند شما را تبدیل به یک برند مشهور در این حوزه کند . اما باید به چند نکته فکر کنید و آن نکات را حتما رعایت کنید . یک اینکه نیازها را شناسایی کنید . چرا می گوییم نیازها رو بشناسید؟ چون اکثر کارگاه های تولیدی لباس کودک ، تنها مشغول تولید لباس های منزل و راحتی کودکان هستند .

اما طبیعتا یک کودک همیشه در منزل نیست و اتفاقا اکثر اوقات در حال بازی در کوچه و مهد کودک و باشگاه و سایر مکان هاست . پس شما باید یک سری از لباس های ورزشی و بازی کودکان نیز تولید کنید .

یا از این ایده ، پولساز تر این هست که به تولید لباس های مجلسی کودکان مشغول شوید . این نوع نگاه متفاوت می تواند شما را به یک کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد جدید پر سود برساند. یک نکته ی دیگر هم از تیم آموزشی ماهان تیموری داشته باشید و آن شناخت فرصت هاست . تولید لباس کودک ، نه تنها بازار داخلی را برای شما تامین می کند ، بلکه می تواند بازارهای کشور های همسایه را هم از آن شما کند . پس به رویاهای بزرگ تر فکر کنید.

 

اکسسوری های مدرن

 

واژه ی اکسسوری ، شاید برای شما غریبه باشد . اما اکسسوری ها همان لوازم جانبی دنیای مد و فشن هستند . لوازمی مثل ساعت ، پیکسل ، دست بند و … که باعث می شوند لباس ها زیباتر دیده شوند و خودشان بخشی از دنیای مد و فشن هستند . اما نکته اینجاست که خیلی ها فکر می کنند : ” هرگز نمی شوند در این حوزه کسب و کار جدید پر سود راه انداخت ، چون که برند های معتبری در این حوزه هستند. ” .

اما تیم آموزشی ماهان تیموری به شما می گوید که : ” اگر ایده ی درست را به همراه تفکر مدرن ، ترکیب کنید ، درآمدی بیشتر از هر کدام از برندها و کارهای تولیدی سودآور اکسسوری خواهید داشت. ”  . چطور؟ بخش عظیمی از اکسسوری هایی که مردم خریداری می کنند ، از طرح های کلاسیکه برندهاست و تقریبا تنوع کمی دارند و این روزها دیگر تقریبا تکراری به نظر می رسند .

اما فرض کنید که شما یک پیکسل جدید با طرحی از یک سریال خارجی که بین مردم طرفدار بسیار دارد ، تولید کنید . یا ساعتی را تولید کنید که بر اساس المان های یک شخصیت معروف خارجی طراح شده است و یا در دست یکی از بازیگران مطرح وجود دارد . مطمئن باشید که اگر طراحی درستی را در این زمینه داشته باشید ، می توانید فروش خوبی به دست بیاورید .

اگر دنبال ایده ای برای طراحی هستید ، باید بگوییم که تا به امروز ساعتی دیده نشده است که بند آن از چرم باشد و روی آن اشعار بزرگانی چون سعدی و فردوسی ، خوشنویسی شده باشد . یا دستبندی وجود ندارد که در سنگ های آن ، به صورت بسیار ریز ، عکس یک عروس و داماد ، باشد و تاریخ عقدشان هم در آن دست بند ذکر شده باشد . جذاب نیستند ؟ پس فقط کافیست کمی دیدتان رو عوض کنید و به دنبال طرح های جدید بروید.

پینشهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 17:58

معرفی شغل های تولیدی جدید پر سود در حوزه ی خوراک

اوضاع رو به بهبود در شغل های تولیدی ایران

 

اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیستکسب و کار در ایران ، هر روز اوضاع بهتری را تجربه می کند ، اما شاید این اوضاع بهتر توسط همه ی مردم دیده نشود ، چرا که فقط عده ای اندک هستند که با استفاده از قدرت تفکر و با استفاده از اصل اولی که به شما گفتیم ، یعنی شکار فرصت ها ، توانسته اند یک کسب و کار جدید راه بندازند و این اتفاق باعث شده است که بسیاری از مردم همچنان در باورهای سنتی خودشان نسبت به کسب و کار باقی بمانند و طبیعتا هم این مسئله باعث می شوذ که فرصتی برای شکار فرصت های جدید برای کسب و کارهای جدید پر سود ، به دست نیاورند.همچنین افراد موفق همیشه از فرصت هایی که دارند به خوبی استقاده می کنند ، به عنوان مثال برادران محمدی که یکی از صاحبان دیجی کالا می باشد را می توانید الگو کار خود قرار دهید.

جوانان و کسب و کار

 

دوران جوانی یکی از بهترین دوران‌هایی است که اگر آن را در مسیر درست خرج کنیم می توانیم بیش از سایر بازه های زمانی در عمرمان دستاورد خلق کنیم. در دنیای امروز به لطف فضای مجازی، بسیاری از کسب و کارها به وجود آمده‌اند که هر کسی با هر سنی می تواند وارد آنها شود. یکی از بهترین توصیه‌ها و جملات دکتر حسابی این است که کار کنیم، زحمت بکشیم زیرا از سرمایه چیزی کم نداریم. بزرگترین سرمایه جوانان، انرژی زیاد و هیجان آنها برای تجربه کردن محیط‌های جدید است.

معرفی کسب و کارهای جدید پر سود

 

خیلی سوال میشه که تولید چی خوبه برای معرفی کسب و کارهای جدید پر سود ، ما نیاز داریم که این کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد را به بخش های مختلف تقسیم کنیم . اول از همه به سراغ سه نیاز اصلی انسان در زندگی می رویم و کسب و کارهای جدید پر سود رو در سه حوزه ی خوراک ، پوشاک و مسکن بررسی می کنیم .

مقاله‌ ی پیشنهادی:   راه اندازی کسب و کار

 

معرفی شغل های تولیدی جدید پر سود در حوزه ی خوراک

 

تهیه غذای محلی

 

شاید باور کردنی نباشد ، اما بیش از ده ها رستوران و تهیه  غذای محلی در نقاط مختلف کشور سراغ داریم که با سرمایه ای معادل یه هزارم تاسیس یه رستوران در تهران تاسیس شده اند ، اما درآمدی معادل سه تا چهار برابر همان رستوران های با کلاس پایتخت رو دارند . به جرئت می توانیم بگوییم که فرقی نمی کند که در کجای ایران باشید ، چه در پایتخت ، چه در هر شهری که زندگی می کنید ، تهیه ی غذای محلی ، یکی از کسب و کار های جدید پر سود است .

البته پیش از این هم این کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد وجود داشت ، اما اینکه مردم با یه ظاهر جدید و مدرن ، غذاهای محلی را سرو کنند ، اتفاقی نو است . شما کافیست یک تهیه ی غذای محلی افتتاح کنید . کمی رنگ و لعاب ظرف و ظروف و دکوراسیون خودتان را به سمت همان جغرافیای محلی بودن پیش ببرید و بعد آماده باشید که هر روز انسان های زیادی بر سر سفره ی شان غذای شما رو بگذارند.

پیشنهاد ما به شما کسب و کار اینترنتی

 

چیپس میوه

 

قبلا بارها در مورد چیپس های خانگی با هم صحبت کرده ایم و حتی یک بار هم در مورد تولید چیپس میوه و برند چیپس میوه به شما ایده هایی را ارائه کرده ایم ، اما امروز می خواهیم یک مقدار گسترده تر در این مورد با هم صحبت کنیم . پیش از این هر چیپس میوه ای که در بازار دیده ایم ، یک سری میوه های خشک شده ای بوده اند که بعضی هاشان هم به شدت بی کیفیت و بی مزه اند و اگر یک مقدار هم دقت کنید ، حقیقتا چیپس میوه ، مزه ی خاصی را به شما انتقال نمی دهد . اما اگر کمی هوشیار باشید و فرصت های جدید را شکار کنید ، کسب و کار جدید پر سود ی در چیپس های میوه وجود دارد و آن طعم دار کردن میوه ها و تولید چیپس میوه است .

تا حالا به این فکر کرده اید که چیپس سیب فلفلی چه  طعمی دارد؟ یا چیپس زردآلو سرکه نمکی ، چه مزه ای می دهد ؟ هیجان انگیز است . مطمئن باشید اگر درست و حرفه ای این کار را انجام دهید ، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از معتبر ترین برندهای تولید مواد غذایی در ایران می شوید.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 17:36

کار تولیدی با سرمایه کم و سود بالا

کار تولیدی با سرمایه کم و سود بالا

 

کارگاه تولیدی پردرآمد یکی از آن مواردی است که همیشه و در هر لحظه برای این امور وجود خود را به رخ نمایانده است و شرایطی را مهیا و آماده کرده است که شما بتونید ب استفده از مهارت هایی که دارید به ثروت و درآمد زیادی برسید و از همین طریق نیز برای خود کارگذاری شخصی راه بیاندازید که با استفاده از  آن پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم رادر محل های دیگر ردکنید و بتوانید در راستایی قرار گیرید که با استفاده از منابعی که دارید بهترین دست آورد ها بدست آورید و با کارهای تولیدی سود آور به میزان زیادی سرمایه برسید و در راستایی قرار گیرید که با استفاده از منابعی که در اختیار دارید به میزان زیادی منابع و خواسته های خود برسید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

پس لطفا از همن حلا به جای پرسیدن این سوال که چه کاری راه بندازم و تولید چی خوبه به فکر ساخت و ایجاد کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم باشیدتا بتوانید یکی از کارهای تولیدی سودآور را شروع کنید.

کار تولیدی پردرآمد می تواند به شما کمک شایانی بکند که با استفاده از آن بتوانید به درآمد زیادی برسید و  سرمایه خود را تا حدود زیادی افزایش بدهید

سلام به همه شما ماهانی های عزیز .وقتتون بخیر.امروز می خواهیم در خصوص شغل  تولیدی با شما صحبت کنیم.در شرایط اقتصادی که کشورمان دارد باعث شده است که خیلی از افراد به فکر شغل دوم و یا راه اندازی شغل های تولیدی باشند. در این مقاله سعی کرده ایم در ابتدا شما را با کار تولیدی و چگونگی شروع این کسب و کار اطلاعات کاملی به شما بدهیم و سپس چند ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار خودتان و یا راه اندازی کارهای تولیدی خودتان ارائه دهیم.

آشنایی با شغل های تولیدی جدید پر سود

 

دنیای کسب و کار هر روز متحول می شود و هر روز کسب و کارهای جدیدی بر اساس نیاز مردم معرفی می شوند  و این میان کسی می تواند به ثروت از طریق راه اندازی کسب و کار برسد که تنها یک اصل را سر لوحه ی کارش قرار بدهد : شکار فرصت ها . بسیاری تصور می کنند که بازار کسب و کار در ایران به شدت راکد شده است و دیگر نمی توان یک کسب و کار جدید پر سود راه انداخت و مثل قبل ، به ثروت های بسیار رسید.

چه دلیلی دارد که یکی از شغل های تولیدی و کارهای تولیدی سودآوری را راه اندازی کنیم؟

 

با این وجود خیلی از افراد بر این باورندکه برای راه اندازی هرکسب وکاری به سرمایه بسیار زیادی نیاز است تا به درآمد بالا رسید اما موضوع این است که شاید برخی شغل های تولیدی این گونه باشند اما کارهای تولیدی سودآور زیادی وجود دارد که  نیازی به سرمایه زیادی لازم ندارد.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که اگر کار تولیدی جدیدی با سرمایه کم شروع شود می تواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد. با این وجود هر کاری ریسک خود را دارد به همین خاطر راه اندازی کارهای تولیدی سودآور نیز از این موضوع مستثنا نیستند.

با این توصیفات چگونه می توان ریسک کارهای تولیدی سودآور را پایین آورد؟

 

اگر به افراد موفق دنیا نگاه کنیم خواهیم دید آن ها در دل ترس های خود زده اند و با کسب مهارت توانسته اند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند به همین خاطر شغل های تولیدی زیادی هستند که با یادگرفتن مهارت های لازم برای آن ها می توانید موفق شوید.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 17:24

مشاغل خانگی که می توانند به موفقیت برسند

 

سبزی خردکنی

 

یکی دیگر از ایده های کسب و کار خانگی خرد کردن و فروش انواع سبزی های مختلف است. برای شروع این کسب و کار کافی است که شما یک دستگاه خردکن سبزی بخرید و در کنار آن هر روز سبزی های تازه تهییه کنید.
عمده هزینه این کسب و کار، قیمت سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن های صنعتی از قیمت 3میلیون شروع می شود و تا قیمت 4۰ میلیون ادامه پیدا می کند. اگر پول زیادی ندارید می توانید از نسخه سه میلیونی آن تهییه کنید و در صورت نیاز و رشد و پیشرفت، در ادامه دستگاه های بهتری بخرید.
شما می توانید در ابتدا از دوستان، خانواده و همسایه های خودتان به عنوان مشتری استفاده کنید. با این حال باید بر روی بهداشت بیشتر و تحویل درب در منزل تمرکز کنید و از این طریق برای خودتان مزیت رقابتی ایجاد کنید.

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.

دارایی های دیجیتال


یکی دیگر از راه های کسب در آمد، سرمایه گذاری می باشد. زمانی که شما اصول تحلیل تکنیکال و بنیادی را یاد بگیرید و علاوه بر آن تکنیک ها و فوت و فن های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید از این طریق حتی در منزل درآمد کسب کنید.
شما با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می توانید از تورم پیشی بگیرید و به صورت دلاری سود کنید. برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال دانش حرف اول را می زند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

فروش بافتنی

 

بافتنی ها از گذشته های دور در کشور ما طرفداران زیادی داشته است. از این رو امروزه پوشیدن لباس های بافتنی حس نوستالژیک خاصی را زنده می کند. از مزیت های کسب و کار محصولات بافتنی این است که این کسب و کار به آموزش کمی نیاز دارد. علاوه بر لباس های بافتنی شما می توانید عروسک های کاموایی تولید کنید که آنها هم سود خوبی دارند.
این شغل یکی از کسب و کارهای خانگی مخصوص بانوان است. هزینه مواد اولیه این کار نسبت به سایر مشاغل خانگی بسیار پایین تر است. از طرفی برای فروش محصولات خودتان می توانید از سایت های گلورین و هنر روز استفاده کنید. همچنین در کنار آنها می توانید برای خودتان پیج اینستاگرام بزنید و از آنجا نیز درآمد زیادی به دست بیاورید.

 

تولید و فروش مواد غذایی گیاهی

 

قسمت اعظمی از سلامتی هر کس را نوع غذایی که می خورد تعیین می کند. در بسیاری از کشور ها صنعت گیاه خواری طرفدارن بسیار زیادی پیدا کرده است. متاسفانه در ایران گیاه خواری آنطور که باید و شاید بین مردم فراگیر نشده است. همین موضوع باعث شده است که این کسب و کار به یک فرصت تبدیل شود.
شما باید سعی کنید غذاهایی با ترکیب مناسب مواد غذایی و عطر و طعم خوب درست کنید. برای تولید محتوای خود باید بر دو جنبه تمرکز کنید. اولین کار این است که شما باید از طریق ویدیو لذت استفاده از این مواد غذایی را به مردم انتقال دهید. دومین کار هم این است که مدام به مزیت های استفاده از غذاهای گیاهی اشاره کنید.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 17:14

استراتژی سوشال مدیا و دارایی های دیجیتال

 

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.
به یاد داشته باشید برای اینکه در این کسب و کار موفق شوید باید بر چند موضوع مسلط شوید.

۱-الگوریتم شبکه های اجتماعی


هر کدام از این شبکه های اجتماعی الگوریتم مخصوص به خودشان را دارند که شما در صورتی که بر این الگوریتم ها مسلط شوید، می توانید در مدت زمان کم تری رشد کنید. البته ناگفته نماند که این الگوریتم ها هر چند وقت یکبار تغییر می کند، پس شما باید روز به روز خودتان را آپدیت کنید.
برای تسلط داشتن بر این الگوریتم ها کافی است که به سایت های مخصوص هر کدام از این شبکه ها سری بزنید. برای مثال اینستاگرام هر چند وقت یکبار در سایت خود جدید ترین الگوریتم های خودش را آموزش می دهد. شما می توانید با مراجه به این سایت و ترجمه کردن متن آن به این الگوریتم ها دسترسی پیدا کنید.
علاوه بر آن بسیاری از افراد هستند که هرکدام از آنها آموزش هایی راجع به اینستاگرام، یوتیوب وسایر شبکه های اجتماعی را در اختیار مخاطبین می گذارند. شما می توانید با تهیه دوره های آنها بر این الگوریتم ها مسلط شوید.

 

۲-بازاریابی محتوا

 

بازاریابی  محتوا از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. بازاریابی محتوا جز ضروری ترین مهارت ها برای فعالیت در سوشال مدیا می باشد و یکی از مهم ترین ارکان کسب و کار اینترنتی میباشد. هدف گذاری فعالیت در شبکه های اجتماعی، تعریف پرسونای مخاطب،  تعریف تقویم محتوایی و … از جمله کارهایی هستند که در بازاریابی محتوایی به آن اشاره شده است.

 

۳-تولید محتوا

 

زمانی که شما بازاریابی محتوا را به طور کامل یاد گرفته باشید فرآیند تولید محتوای شما بسیار ساده تر خواهد شد. تولید محتوا جنبه های مختلفی از جمله تولید محتوای متنی، ادیت عکس، تدوین ویدیو، تولید و ادیت پادکست و…. دارد. برای فعالیت به عنوان استراتژیست سوشال مدیا باید بر تولید محتوا مسلط باشید.

 

۴-داشتن یک رسانه

 

شما باید برای خودتان یک رسانه داشته باشید که مخاطبان بتوانند به وسیله آن، کارهای شما را ببینند و به شما اعتماد کنند و تصمیم بگیرند که با شما ارتباط برقرار کنند.
در هر رسانه ای که احساس می کنید اکثر مخاطبان هدف شما در آن قرار دارد سعی کنید که به بهترین شکل خودتان را در آن رسانه نشان دهید و از طریق تولید محتوا با کیفیت اعتماد آنها را جلب کنید . این رسانه می تواند به عنوان نمونه کار شما نیز  باشد.

 

دارایی های دیجیتال


یکی دیگر از راه های کسب در آمد، سرمایه گذاری می باشد. زمانی که شما اصول تحلیل تکنیکال و بنیادی را یاد بگیرید و علاوه بر آن تکنیک ها و فوت و فن های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید از این طریق حتی در منزل درآمد کسب کنید.
شما با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می توانید از تورم پیشی بگیرید و به صورت دلاری سود کنید. برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال دانش حرف اول را می زند.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 246 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 16:59

چند نمونه از مشاغل خانگی که موفق هستند

 

خدمات تعمیر وسایل الکتریکی

 

وسایل الکتریکی تمام زندگی ما رو احاطه کرده اند. در هر خونه ای بروید، بیش از نیمی از وسایل منزل، وسایل الکتریکی هستند. از این رو امکان خراب شدن هر کدام از وسایل وجود دارد.

از سمت دیگر هم، مشکلات اقتصادی باعث شده است که مردم کمتر به سمت خرید وسایل جدید بروند و تا جای ممکن به تعمیر وسایل منزل روی بیاورند. پس تعمیر وسایل الکتریکی، می تواند یکی از کارهایی باشد که به شدت برای شما درآمد زایی کند.

این کار نیز برای شروع نیاز به سرمایه ی اولیه آن چنانی  ندارد و شاید تنها سرمایه اولیه ی مورد نیاز آن خرید یک جعبه ابزار کامل باشد.

 

کار خیاطی  در منزل و طراحی لباس

خیاطی یکی از انواع کسب و کارهای خانگی می باشد که اگر در آن تخصص پیدا کنید می توانید درآمد های بسیار زیادی از آن کسب کنید. شما می توانید یکی از حوزه های لباس بچه گانه،‌ مردانه، زنانه را انتخاب کنید و به صورت تخصصی در آن فعالیت کنید.
البته ناگفته نماند که شما زمانی که رسته خودتان را مشخص کردید باید مشخص کنید که چه نوع لباسی تولید خواهید کرد. برای مثال اگر شما لباس مردانه را انتخاب کردید باید به طور تخصص تر مشخص کنید که قصد دارید کت شلوار تولید کنید یا شلوار جین یا تیشرت و پیراهن مردانه و

 

درآمد زایی از طریق مشاوره یا پروژه

 

بسته به فعالیت ها و توانایی هایی که دارید می توانید یکی از حوزه های بالا را برای درآمد زایی از طریق استراتژی سوشال مدیا انتخاب کنید.  شما می توانید صفر تا صد یک استراتژی و تولید محتوای یک کسب و کار را در دست بگیرید.
همچنین می توانید به یک کسب و کار به صورت جلسه ای مشاوره دهید که چه کاری را برای رشدشان انجام دهند.

 

سبزی خردکنی

 

یکی دیگر از ایده های کسب و کار خانگی خرد کردن و فروش انواع سبزی های مختلف است. برای شروع این کسب و کار کافی است که شما یک دستگاه خردکن سبزی بخرید و در کنار آن هر روز سبزی های تازه تهییه کنید.
عمده هزینه این کسب و کار، قیمت سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن های صنعتی از قیمت 3میلیون شروع می شود و تا قیمت 4۰ میلیون ادامه پیدا می کند. اگر پول زیادی ندارید می توانید از نسخه سه میلیونی آن تهییه کنید و در صورت نیاز و رشد و پیشرفت، در ادامه دستگاه های بهتری بخرید.
شما می توانید در ابتدا از دوستان، خانواده و همسایه های خودتان به عنوان مشتری استفاده کنید. با این حال باید بر روی بهداشت بیشتر و تحویل درب در منزل تمرکز کنید و از این طریق برای خودتان مزیت رقابتی ایجاد کنید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 16:49

راه اندازی مشاغل خانگی موفق

 راه اندازی مشاغل خانگی موفق

 

از همان روزهای نخست این نوع کسب و کارهای مورد توجه قرار گرفتند که امروزه بیش از صد تهیه ی غذای خانگی و هر کدام با برندهای مختلف در شهرهای مختلف ایجاد شده است، اما هنوز در برابر جمعیت ایران، این شغل جای رشد بسیاری دارد .

مطمئن باشید که اگر در آشپزی مهارت بسیاری دارید، این شغل می تواند شما رو تبدیل به یک ثروتمند خود ساخته کند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

میزان درآمد این شغل

 

اگه در نظر بگیریم که شما روزی 100 پرس غذا بپزید و هر پرس غذا میانگین60 هزار تومان باشد. شما روزانه به درآمد شش میلیون می رسید که بیش از 80 درصد آن سود خالص شما خواهد بود. با این اوصاف شما در ماه می تونید با تهیه تنها 100 پرس غذا در روز، به درآمد بالغ بر 30 میلیون برسید.

البته اگه شما بتوانید با یکی از شرکت ها یا با چند سازمان قرارداد کاری هم امضا کنید، می تونید تا روزانه 500 پرس غذا تولید کنید و چند نیرو هم کنار دست خود داشته باشید و درآمد بالای صد میلیون در ماه داشته باشید.

همین حالا، آشپزخانه های کوچکی وجود دارند که توسط سه یا چهار خانم خانه دار اداره می شوند و روزانه بیش از سه هزار پرس غذا به دست مردم می رسانند. که در روز چیزی حدود 30 میلیون تومان درآمد نصیب آن ها می کند.

از هر مهارتی می توان ثروت ساخت.

ساخت جواهرات و صنایع دستی

 

کار تولیدی در خانه می تواند منجر به خلق یک اثر هنری و جذاب شود. اگر تنها کلمه ی جواهرات و صنایع دستی رو در اینترنت سرچ کنید و یا سری به صفحات شبکه های مجازی بزنید، می بینید که یکی از پر تقاضا ترین کسب و کار های خانگی، شغل های مربوط به صنایع دستی هستند. از آنجایی که ایرانی ها مردم هنر پسندی هستند،به  صنایع دستی و جواهرات علاقمندی زیادی دارند.

اما سوالی که پیش می آید این است که با وجود برند های معتبر صنایع دستی و جواهر سازی های مطرح، آیا افراد همان نوع اجناس را از افرادی که در خانه کار می کنند ، خریداری می کنند؟ پاسخ واضح است. صد در صد. چرا ؟

به دو دلیل اساسی:

دلیل اول

قیمت تمام شده ی ساخت صنایع دستی و جواهرات در منزل، به شدت پایین تر از بازار است و این باعث می شود که قیمت محصول تولید شده در کسب و کار خانگی به شدت کاهش پیدا کند و مردم اقبال بیشتری به محصولات تولید شده در مشاغل خانگی موفق داشته باشند .

دلیل دوم

مورد دوم مربوط به خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد این نوع محصولات است که یک طراح خانگی می تواند  داشته باشد.

اکثر برندهای مطرح دنیا به این دلیل که ساز و کار سختی برای تولید محصولات جدید و یا طرح های جدید دارند، این فرصت برای شاغلین در منزل وجود دارد که با تکیه بر توانایی های درونی خودشان، به سراغ طرح های جدید بروند و در این حوزه بسیار موفق شوند.

 

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 16:36

کسب و کار خانگی از کجا فعالیت خود را شروع می کنند؟

شغل های پردرآمد خانگی پردرآمد

 

همانطور که گفتیم شما به راحتی می‌توانید در خانه خودتان و با استفاده از صفحه اینستاگرام و یک خط تلفن، تولیدات خانگی پر سود را شروع کنید و خانه خودتان را به کارگاه خانگی پردرآمد تبدیل کنید.

یکی از بزرگترین مزیت‌های کسب‌وکار خانگی این است که شما می‌توانید تولید در منزل با سرمایه کم را تجربه کنید.

در حالی که اگر می‌خواستید همان کار را در یک مغازه یا دفتر کاری انجام دهید باید کلی برای‌ آنکار هزینه می‌کردید. شاید برای شما جالب باشد که اکثر برندهایی مانند بهروز یا برند نامی نو در ابتدا به نوعی کسب‌ و کار کوچک خانگی به حساب می‌آمدند و رفته رفته به برند های بزرگ در صنعت غذا تبدیل شدند.

اگر به دنبال ایده‌های ساده و پر درآمد هستید از شما می‌خواهیم با این حال که ما به شما در ادامه مقاله ایده‌ها و کار های ساده و پر درآمد برای شروع کسب‌وکار خانگی را معرفی می‌کنیم؛ اما لیستی از کارهایی که می‌توانید از آنها پولی به دست آورید را برای خودتان لیست کنید.

هر کاری شامل آشپزی، بافتن، تعمیرات منزل و… . هرکاری که به فکرتان میرسد و آن را به خوبی انجام می‌دهید بنویسید و سپس در مورد آنها تحقیق کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید و شروع کنید به انجام دادن آن کار و پس از مدتی کار پر درآمد در منزل خودتان ایجاد کنید.

 پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

انواع کسب و کار خانگی از کجا فعالیت خود را شروع می کنند؟

 

دسته بندی شیوه های کسب و کارهای کوچک خانگی پر سود ، از نگاه استاد ماهان تیموری، به چهار دسته تقسیم می شه:

  1. کسب و کارهای اینترنتی
  2. کسب و کارهای تولیدی
  3. کسب و کارهای اشتراکی
  4. کسب و کارهای آموزشی

راه اندازی کسب و کار در منزل در حوزه  شبکه های اجتماعی  

برای راه اندازی کسب و کار در منزل ، اون هم به صورت اینترنتی، هیچ هزینه ای جز خرید بسته های اینترنت نیاز ندارید . شما با مهارت و رزومه ای که از خودتون دارید، می تونید به سایت های کاریابی و یا برون سپاری پروژه برید و بسته به مهارتی که دارید با دیگه کارفرماها و مدیران همکاری کنید و کسب درآمد کنید. برای کار در منزل اینترنتی، شما به سرمایه ای زیر صد هزار تومان نیاز دارید.

کسب و کار تولیدی و خدماتی چیست؟

 

تولید، یکی از سرفصل های اصلی در بحث کسب و کار در منزل است. این درحالی است که  کسب و کار تولیدی در ایران سابقه ای بسیار طولانی دارد. ولی چند سالی است که راه اندازی کارگاه خانگی پر درامد ، تبدیل به یک موج جدید برای درآمد زایی شده است . بنابراین اگر بخواهیم تعریف ساده از آن داشته باشیم  باید بگوییم هر چیزی که در منزل بتوان  تولید کرد و  با استفاده از یکی از شیوه های فروش، در بازار عرضه کرد .

کسب و کار  جدید خانگی در حوزه تولیدی و خدماتی نیاز به چقدر سرمایه اولیه داره؟

 

پاسخ به این سوال نیاز به یک بررسی دقیق دارد. چرا که کارهای تولیدی، مدل های متفاوتی دارند و هر کدام طبیعتا سرمایه متفاوتی هم نیاز دارند. بعنوان مثال، اگه شما بخواهید تولیدی رب گوجه فرنگی در خانه خود راه اندازی  و یا بخواهید لواشک تولید کنید، یک مقدار هزینه نیاز دارید و اگه بخواهید شستشو و رفوی فرش رو به عنوان کارگاه خانگی پر درامد انتخاب کنید، طبیعتا  میزان سرمایه اولیه بسیار بالا خواهد بود.

راه اندازی کسب و کار خانگی در زمینه ی کارهای تولیدی و خدماتی

 

راه اندازی کسب و کار در منزل به صورت تولیدی و خدماتی در ایران، به شدت طرفدار دارد ،به همین خاطر در ادمه 7 مورد از مشاغل خانگی  پرطرفدار که هم تقاضای بسیار بالایی دارند و هم درآمد بسیار خوب دارند را  به شما معرفی می کنیم .

تهیه غذا و پخت سبزیجات

 

اولین شغل پردرآمدی که قصد معرفی  آن را داریم، شغل آشپزی در منزل یا همان تهیه غدا و پخت سبزیجات است. این شغل، یکی از بهترین کسب و کار در منزل برای بانوان است.

همه ی ما می دانیم که یکی از مهارت های بسیار پول ساز در دنیا آشپزی و صنعت رستوران داری است. اما سلیقه ی مردم ما همیشه به سمت و سوی غذاهای خانگی بوده است و غذاهایی که طعم خانگی دارند را بیشتر از غذاهای رستورانی دوست دارند.

برنامه غذایی

 

از سوی دیگر نیز، بسیاری از خانم ها، خانواده ها، شرکت ها و سایر ارگان ها، برای برنامه ی غذایی خود نمی توانند وقت بگذارند و این موضوع باعث شده است  که یک برنامه غذایی سالم ترتیب بدهند و باز هم بهترین انتخاب برای یک خانواده و یک سازمان این است که از غذاهای خانگی استفاده کند.

چرا که هم قیمت ارزان تری دارند و هم اینکه بسیار سالم هستند. شاید بنیان گذار این سبک از غذاها در ایران برند ” مامان پز ” باشد. این برند از تمامی زنان خانه دار درخواست کرد که روزانه در کنار غذایی که برای فرزندان و خانواده ی خودشان درست می کنند، چند پرس اضافه تر هم برای شرکت های مختلف درست کنند.

 

خانه ما...
ما را در سایت خانه ما دنبال می کنید

نویسنده : نت ویر بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 19:25

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :